پی ایس ایل میں شریک غیرملکی کھلاڑی میں کورونا وائرس کا شبہ، پی ایس ایل ملتوی

0
15
PSL Cancelled due to Corona virus

پی ایس ایل ملتوی کرنے کا فیصلہ کھلاڑیوں، آفیشلزکاتحفظ ہے، وسیم خان

کورونا وائرس کی علامات ظاہر ہونیوالا کھلاڑی غیر ملکی ہے۔ چیف ایگزیکٹو پی سی بی

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ نے کورونا وائرس سے تحفظ کیلئے پاکستان سوپرلیگ پی ایس ایل ملتوی کردی۔

تفصیلات کے مطابق، پاکستان سوپر لیگ میں شامل ایک غیرملکی کھلاڑی میں کورونا وائرس کی علامات ظاہرہونے کےبعد پی ایس ایل کے باقی میچزمنسوح کردیئے گئے۔ چیف ایگزیکٹو پاکستان کرکٹ بورڈ وسیم خان کے مطابق پی ایس ایل کے باقی مانندہ میچزکودوبارہ کروایا جائے گا جس کا اعلان حالات بہترہونے سے قبل ممکن نہیں۔

وسیم خان نے اس بات کی تصدیق کی کہ ایک غیرملکی کھلاڑی میں جوپاکستان سوپرلیگ میں شریک تھا کورونا وائرس کی علامات پائی گئیں ہیں جس کیوجہ سے پی ایس ایل منسوح کی۔

مزیدپڑھیں: کورونا وائرس کا علاج دریافت، مسلمانوں کیلئے خوشی کی خبر

انہوں نے کہا کہ پی سی بی نے یہ اقدام کھلاڑیوں اور آفیشلز کی حفاظت کیلئے کیا۔ ہم نے سب کیلئے تمام حفاظتی اقدامات اٹھائے اوربغیرتماشائیوں کے میچزجاری رکھنے کی کوشش کی مگراب خطرات اتنے بڑھ چکے ہیں کہ اب اس کو جاری رکھنا بہترنہیں۔ انہوں نے پی ایس ایل میں شریک تمام غیرملکی کھلاڑیوں کاشکریہ ادا کیا کہ انہوں نےآخری وقت تک بغیرکسی خود کے پی ایس ایل میں اپنی شرکت یقینی بنائی۔

یادرہے،اس سے قبل کوروناوائرس کےپاکستان میں کیسز سامنے آتے ہی پی سی بی نے تمام غیرملکی کھلاڑیوں کوپی ایس ایل جاری رکھنے یا وطن واپس جانے کی فرمائش کردی تھی جسکے بعد کئی غیرملکی کھلاڑِی وطن واپس جاچکے ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.