پاکستان میں کروناکےمزید 2 کیسز، کیا غیرملکی کھلاڑی پی ایس ایل کھیل سکیں گے؟ اہم انکشاف

0
14
Corona virus and PSL - Urdu

کراچی: وفاقی دارالحکومت اسلام آباد اورکراچی میں کورونا کے مزید مریض سامنے آنے کے بعد پی ایس ایل میں موجود غیرملکی کھلاڑیوں کی اگلے مرحلے میں شمولیت پرشکوک وشبہات پیداہوگئے ہیں۔ کورونا کے مریضوں کی تعداد 4 ہوگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق، آج کورونا کے دو مزید کیسز سامنے آئے جن میں سے ایک کا تعلق وفاقی علاقے سے جبکہ دوسرے کا تعلق کراچی سے ہے جوحال ہی میں ایران سے آیا ہے۔ معاون خصوصی برائے اطلاعات ڈاکٹرفردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ لوگوں کوکورونا سے ڈرنے کی نہیں بلکہ احتیاطی تدابیراختیارکرنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کہ وفاقی و صوبائی حکومتیں اوروزارت صحت کورونا وائرس سے متعلق اقدامات کررہی ہیں۔

معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹرظفرمرزا نے کہا کہ کورونا وائرس کے حوالے سے اجلاس3 گھنٹے جاری رہا۔ اجلاس میں متعلقہ وزارتوں، چیف سیکرٹریز سمیت اعلیٰ حکام نے شرکت کی۔ کورونا وائرس کے حوالے سے نیشنل ایکشن پلان ترتیب دے دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان میں کورونا وائرس کے مزید2 کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔

مزیدپڑھیں: نواز شریف واپس آتے ہی سیدھا جیل جائیں گے،شہبازشریف کوروناکے خدشے کے پیش نظرمشاہدے میں رہیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ پہلے رپورٹ ہونیوالے دونوں مریض تیزی سے صحت یاب ہورہے ہیں اورایران جانے والے زائرین کی واپسی شروع ہوچکی ہے۔ ایران سے فلائٹ آپریشن مناسب وقت پرشروع کریں گے۔ دوسری جانب محکمہ صحت حکومت سندھ کی جانب سے ایسے تمام خاندانوں کو جن کے کسی بھی فرد یا بچے کو گھر میں یا کسی ہسپتال میں قرنطینہ میں رکھا گیا ہے کو یہ ہدایت دی ہے کہ وہ کم ازکم اس روز جس روز وہ پاکستان لوٹے ہیں سے لے کر 14 دن تک اپنے بچوں کو اسکول نہ بھجیں۔

محکمہ صحت حکومت سندھ کی جانب سے یہ ہدایات کورونا وائرس کے ممکنہ پھیلاؤ کو روکنے کے حوالے سے جاری کی گئی ہیں۔واضح رہے کہ وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ روزانہ کی بنیاد پر اس سلسلے میں متعلقہ وزارتوں کی اجلاس کی صدارت بھی کر رہے ہیں جن میں کورونا وائرس ممکنہ پھیلاؤ کو روکنے کے حوالے سے اقدامات کا جائزہ لیا جاتا ہے۔مندرجہ بالا ہدایات بھی سندھ کے وزیر اعلیٰ کی منظوری کے بعد جاری کی گئی ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.