وفاقی وزیرآئی ٹی فواد چودھری نے رمضان المبارک کی تاریخ کا اعلان کردیا،نئی بحث چھڑگئ

0
17
Fawad Ch spars with clerics over moon sighting - Urdu

اسلام آباد : رویت حلال کمیٹی کی جانب سے ذیقعد اوررجب کی تاریخ غلط بتائی ہے، میں پارلیمان کی مذہبی کمیٹیوں کو تفصیلا بریف کروں گا۔ وفاقی وزیربرائے انفارمیشن اینڈ ٹیکنالوجی نے رویت حلال کمیٹی پرالزام عائد کردیا جسکے بعد ایک نئی بحث کا آغاز ہوگیا ہے۔

فوادچوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپراپنے پیغام میں کہا ہے کہ 24 اپریل کو رمضان المبارک کا چاند دیکھا جا سکے گا جبکہ 25 اپریل کو پہلا روزہ ہوگااوررویت حلال کمیٹی نے ذیعقد اور رجب کی تاریخ غلط دی ہے۔

گا جبکہ 25 اپریل کو پہلا روزہ ہوگااوررویت حلال کمیٹی نے ذیعقد اور رجب کی تاریخ غلط دی ہے۔

فوادچوہدری نے مزید کا کہ اس حوالے سے 5 مارچ کو پارلیمان کی مذہبی امور کی کمیٹیوں کو بریفینگ دوں گا۔ ماضی میں پاکستان میں دو عیدین منائے جانے کے حوالے سے کہنا تھا کہ عید اور اسلامی تہوار تقسیم کا نہیں بلکہ اتحاد کا باعث بنتے ہیں۔

واضح رہے اس سے قبل کہا جا رہا تھا کہ رمضان المبارک کے آغاز میں کم وقت رہ گیا، پاکستان میں رمضان کے مقدس ماہ کا چاند 23 یا 24 اپریل کو نظر آنے کا امکان، جبکہ عید الفطر 24 یا 25 مئی کو ہو سکتی ہے۔

پاکستان سمیت دنیا بھر میں رمضان المبارک کے آغاز میں کم ہی وقت رہ گیا ہے۔ رمضان المبارک دنیا بھر کے مسلمانوں کیلئے سب سے مقدس ترین مہینہ ہے اور اہل ایمان ہر سال اس ماہ کی آمد کا بے صبری سے انتظار کرتے ہیں۔ ملک میں رجب المرجب کا آغاز 2 روز بعد یعنی 26 فروری بروز بدھ کو ہو را۔ جس کے بعد رواں برس رمضان المبارک کے مقدس ماہ کے آغاز میں تقریباً 2 ماہ کا وقت باقی رہ گیا ہے۔ لوگوں ماہ مبارک کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں اور جاننے کی کوشش کی جا رہی ہے کہ رمضان کے ماہ کا آغاز کس تاریخ سے ہوگا۔ تاہم اب فواد چودھری نے رمضان کی تاریخ کا اعلان کردیا تھا اور بتایا ہے کہ 25 اپریل کو پہلا روزہ ہوگا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.