نواز شریف واپس آتے ہی سیدھا جیل جائیں گے،شہبازشریف کوروناکے خدشے کے پیش نظرمشاہدے میں رہیں گے۔انکشاف

0
42
Mian Nawaz Sharif will return, said hamid mir - Urdu

اسلام آباد: سینئر تجزیہ کارحامد میر نے دعویٰ کیا ہے کہ میاں نواز شریف پاکستان واپس آئیں گے اور سیدھا جیل جائیں گے۔ نجی چینل کے پروگرام میں گفتگوکرتے ہوئے انکا کہنا تھا کہ نوازشریف جیل جانے کے لئے ہی پاکستان واپس آئیں گے۔

انہوں نےکہا کہ نوازشریف علاج کیلئے لندن گئے ہیں اورعلاج مکمل ہونے کے بعد واپس آجائیں گے ۔ مریم نواز سے متعلق سوال پرحامد میر کا کہنا تھا کہ مریم کوباہرنہیں جاناچاہیئے۔

اس سے قبل وفاقی وزیرریلوےشیخ رشید احمد نے پریس کانفرنس سے خطاب میں کہا کہ شہباز شریف کوکورونا کے خدشے کے باعث پاکستان واپس آنے پرچودہ روزتک نگرانی میں رکھا جائیگا۔

مزید پڑھیں: نواز شریف نے پاکستان واپس آنے کا اعلان کردیا، ائیرایمبولینس تیار

یادرہے، سابق وزیراعظم میاں محمد نوازشریف ناسازی طبیعت کے باعث لندن میں موجود ہیں جہاں ان کی والدہ، بیٹے اوربھائی انکے ساتھ موجود ہیں۔ تاہم اب حکومت پنجاب نے نواز شریف کوعلاج کیلئے قیام کی مزید مہلت دینے سے انکارکردیا ہے۔

ذرائع کےمطابق، میاں محمد نواز شریف کی لندن میں پراسرار سرگرمیاں اور خفیہ ملاقاتیں ان کی ضمانت منسوخی کا سبب بنیں۔ معروف صحافی رانا عظیم نے رپورٹ میں بتایا کہ نواز شریف کو ضمانت دینے کے لیے پنجاب حکومت کے اندر دو آرا تھیں،کچھ لوگ توسیع کے حوالے سے موقف رکھتے تھے کہ حکومت خود کوئی فیصلہ کرنے کی بجائے عدالتی رحم و کرم پر چھوڑ دیں۔

میڈیکل رپورٹس کو بنیاد بنا کر کہا جائے کہ عدالت خود اس معاملے کو دیکھے۔ تحریک انصاف کی حکومت کی جانب سے ضمانت منسوخ کیے جانے کے بعد نواز شریف کا کہنا ہے کہ ان کی بیماری کو سیاست کیلئے استعمال کیا جا رہا ہے، اسی لیے انہوں نے ہدایت کر دی ہے کہ ان کی پاکستان واپسی کے انتظامات کیے جائیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ نواز شریف کو پاکستان واپس لانے کیلئے ائیرایمبولینس کا انتظام کیا جائے گا، جبکہ ممکنہ طور پر ان کے ہمراہ غیر ملکی ڈاکٹرز اور دیگر طبی عملہ بھی پاکستان آ سکتا ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.