موجودہ حکومت نے معیشت کوتباہی کے دھانےتک پہنچا دیاہے۔ مولانافضل الرحمن

0
16
Pakistan is in trouble only due to PTI - Urdu copy

اسلام آباد: جمیعت علماء اسلام کے امیرمولانا فضل الرحمن نے کہا ہے کہ نااہل حکومت کی منفی پالیسیوں نے ملکی معیشت کو آئی ایم ایف کا محتاج بنادیاہے، اوراس وجہ سے لوگ ملک میں واپس آنے کے بجائے باہربھاگ رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے شرح نمو2 فیصد دکھاکرقوم کی آنکھوں میں دھول جھونکنے کی کوشش کی اوراس حکومت نےآئی ایم ایف کے کہنے پرمہنگائی کررکھی ہے۔

اسلام آباد میں تحفظ آئین کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ نااہل حکمرانوں کی وجہ سے ملکی معیشت تباہ، سرمایہ غیر محفوظ، ملک میں کارخانے بند اور مہنگائی عروج پر ہے۔

مزیدپڑھیں: حکومت کا اہم اقدام، نوازشریف کو ڈی پورٹ کروانے کیلئے برطانیہ سے رابطے کا فیصلہ

سربراہ جے یو آئی (ف) نے کہا کہ سی پیک کو ناکام بنانے کے لیے نواز شریف کا نااہل کرنا ضروری تھا، نواز شریف اور زرداری سمیت سیاستداتوں کو سزائیں اسی مقصد کے لیے دی جارہی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہمارے ملک میں آئین ہے مگر آزاد اور زندہ نہیں ہے، طاقتور جب چاہیں قانون کی شکل بگاڑ لیتے ہیں، جس جج کے فیصلے اچھے نہ لگیں، ان کے خلاف ریفرنس آجاتے ہیں، عدلیہ اور وکلاء برادری آئین و قانون کو تحفظ نہ دے سکے تو ملک کہاں جائے گا؟

انہوں نے مزید کہا کہ محرومی کے احساس کو ختم کرنا ہے تو آئین پر عمل کرنا ہوگا، 18 ویں ترمیم سے صوبوں کے اختیار میں اضافہ ہوا ہے لیکن وفاق صوبوں کو اختیار دینے میں تامل کا اظہار کر رہا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ ایک وقت تھا جب نریندر مودی کہتا تھا آؤ بات کریں، اب وہی مودی ہے جو ان کی بات بھی نہیں سنتا، حکومت کے پاس بھارت کے مسلمانوں کے حق میں آواز بلند کرنے کی صلاحیت ختم ہو چکی ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.