امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو کورونا وائرس نہیں، ٹیسٹ سے سب معلوم ہوگیا

0
14
Trump has corona virus - Urdu

نیویارک: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی کورونا وائرس کی ٹیسٹ رپورٹ منفی آگئی۔ صدر ٹرمپ کی میڈیکل رپورٹ تسلی بخش ہیں، امریکی صدر میں کورونا وائرس کی تشخیص نہیں ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق، چندروز قبل ٹرمپ سے ملاقات کرنے والے دو برازیلین حکام میں کورونا وائرس کی تشخیص ہوئی جس کے بعد وائٹ ہائوس کے میڈیکل ڈاکٹرز نے انہیں ٹیسٹ کرانے کا مشورہ دیا تھا۔

ہفتہ کو ٹرمپ نے اپنے بیان میں کہا کہ کورونا وائرس کا ٹیسٹ کرا لیا ہے اور اب رپورٹ کا انتظار کر رہا ہوں۔ انہوں نے کہا کہ مجھے بخار نہیں، میری حالت نارمل ہے تاہم ڈاکٹرز کے مشورے کے بعد احتیاطی تدابیر کے طور پر ٹیسٹ کرایا ہے۔

مزید پڑھیں: موجودہ حکومت نے معیشت کوتباہی کے دھانےتک پہنچا دیاہے۔ مولانافضل الرحمن

مجھے بخار نہیں، میری حالت نارمل ہے تاہم ڈاکٹرز کے مشورے کے بعد احتیاطی تدابیر کے طور پر ٹیسٹ کرایا ہے۔

میڈیکل ڈاکٹر نے ٹرمپ کے ٹیسٹ سے ایک روز قبل کہا تھا کہ امریکی صدر میں کورونا وائرس کی کوئی علامات ظاہر نہیں ہوئیں اس لیے انہیں قرنطینہ میں رکھنے کی ضرورت نہیں۔

یادرہے، کورونا وائرس دنیا کے 140 ممالک تک پھیل چکا ہے اور اس سے ڈیڑھ لاکھ کےقریب لوگ متاثر جبکہ 5000 سے زائد ہلاکتیں ہوچکیں ہیں۔ پاکستان میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد 33 ہے جبکہ کوئی بھی ہلاکت نہیں ہوئی۔ حکومت پاکستان نے وائرس کے خدشے کے پیش نظر ملک بھرمیں ہیلتھ ایمرجینسی لگادی ہے اورعوامی اجتماعات پر پابندی اور سکولوں، کالجز، مدرسوں اور یونیورسٹیوں میں 05 اپریل تک تعطیل کا اعلان کیا ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.