اسلام آباد کے پمزہسپتال نے مقامی لوگوں کے کورونا ٹیسٹ سے انکارکردیا

0
30
PIMS Islamabad Corona action - Urdu

مبینہ کرونا وائرس کا شکار افراد پرائیویٹ لیبارٹریزسے ٹیسٹ کروائیں، انتظامیہ نے نوٹس چسپاں کردیئے۔ کالم نگار عَِفت حسن کا دعوی

اسلام آبا د: وفاقی دارلحکومت اسلام آباد کے پمز ہسپتال کی انتظامیہ نے مقامی افراد کےکورونا ٹیسٹ کرنے سے انکار کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق، کالم نگارعِفت حسن رضوی نے اپنی ایک سوشل میڈیا ویڈیو میں یہ دعوی کیا ہے کہ اسلام آباد پمز ہسپتال نے مقامی شہریوں کا کرونا وئارس کا ٹیسٹ کرنے سے انکار کر دیا ہے۔ پمز ہسپتال مین صرف ان لوگوں کے بلڈ سنمپل لئے جا رہے ہیں جن افراد نے 14 دن میں ملک سے باہر سفر کیا ہے۔

پمز انتظامیہ کی جانب سے ایمرجنسی کے باہرچسپاں کیا گیا نوٹس

ایک اور سوشل میڈیا ایکٹوسٹ اقصی یسین نے عفت حسن کے اس دعوے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ انہیں اورانکی فیملی کوشدید بخار،کھانسی اور نزلہ کی شکایت پر پمزمیں دھکے کھانے پڑے،سرد موسم اورلمبی قطارمیں انتظار کے بعد جب ایمرجینسی کائونٹرتک رسائی ملی تو کہا گیا نزلہ، زکام کے مریضوں کو ایمرجینسی میں معائنہ کرنے سے منع کیا گیا ہے آپ نئی ایمرجینسی کورونا ڈسک پر جائیں، اقصی کے مطابق وہاں بھی قطار کے لگنے کے بعد معائنہ سے انکارکردیا گیا کہ آپ این آئی ایچ میں جاکر چھ ہزار روپیہ دیں اور ٹیسٹ کروائیں۔

مزید پڑھیں: کورونا وائرس کا علاج دریافت، مسلمانوں کیلئے خوشی کی خبر

ہمز ہسپتال انتظامیہ کا مریضوں سے رویہ انتہائی ہتک آمیز ہے اورمعمولی نزلہ زکام کے مریضوں کو بھی معائںے کیلئے رسوا ہونا پڑتا ہے۔ عام شہریوں کو کرونا کا شبہ ہونے پر انہیں پرائیویٹ ہسپتالوں سے رابطہ کرنے کا مشورہ دیا جا رہا ہے۔ اگر آپ کو کسی ڈاکٹر نے پمز ہسپتال بھیجا ہے پھر بھی آپ کو این آی ایچ رابطہ کرنے کی ہدایت دی جا ئے گی۔

عفت حسن رضوی نے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان نے دعویٰ کیا تھا کہ پاکستان نے کرونا وائرس سے نمٹنے کیلئے تیاریاں کر رکھی ہیں تاہم عام شہریوں کو کرونا وائرس کے شبہ میں پمز اسپتال ٹیسٹ نہیں کرتا۔

سندھ میں کرونا وائرس کے کیسز کی تعدا د 76 جبکہ پاکستان میں کرونا وائر کی تعدا د94 سے بڑھ گئی ہے۔

یادرہے، کورونا وائرس کی بڑھتی تعداد کے باعث ملک بھرکے تعلیمی اداروں کو 5 اپریل تک بند کردیا گیا ہے۔ عالمی ادارہ صحت نے کورونا سے نمٹنے کیلئےحکومت پاکستان کے اقدامات کو سراہا ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.